Asiakastutkimus 2021

Tutkitusti luotettavaa ja joustavaa kuljetuspalvelua asiakkaiden tarpeisiin.

Helsingin KTK kartoitti sekä asiakkaiden tyytyväisyyttä että toimintansa kehittämiskohteita marraskuussa 2021. Innolink toteutti kyselytutkimuksen puhelinhaastatteluina. Tulokset pohjautuvat 70 asiakkaan vastaukseen.

Helsingin KTK nähdään ennen kaikkea luotettavana, joustavana ja asiakaslähtöisenä (4,0/5). Yhteistyö on asiakkaiden mielestä helppoa ja sujuvaa (4,0/5). Toiminnan
kokonaisarvosanaksi muodostui 3,9.

Arvioi asteikolla 1-5, miten Helsingin KTK on onnistunut seuraavissa tekijöissä:

Helsingin KTK:n kuljetuspalveluista parhaiten onnistuivat jakelulogistiikka ja muutot (4,2/5).

Arvioi asteikolla 1-5, miten Helsingin KTK on onnistunut seuraavissa palveluissa:

Mielikuvat Helsingin KTK:sta positiiviset

Helsingin KTK:sta nousi esiin positiivisia mielikuvia, kuten esimerkiksi hyvä, luotettava, toimiva, kumppani, joustava.

Suosittelutodennäköisyys hyvällä tasolla

Asiakastyytyväisyys on kokonaisuudessaan korkealla tasolla. Helsingin KTK:n NPS-suositteluindeksi
on 40. Suosittelutodennäköisyyttä kysyttäessä asteikolla 0-10 lähes puolet vastaajista (47 %) antaa parhaan suositteluarvosanan 9 tai 10.

Lähes kaikki valitsisivat KTK:n palvelut uudelleen

Asiakasuskollisuus on korkealla. 96 % olisi valmis valitsemaan Helsingin KTK:n uudelleen
yhteystyökumppaniksi

Kiitokset

Lämpimät kiitokset kaikille asiakkaillemme erittäin arvokkaasta palautteesta. Erityisesti meitä ilahduttaa, että Helsingin KTK nähdään luotettavana, monipuolisena ja joustavana kumppanina. Saimme myös tärkeää palautetta toiminnan kehittämiseksi ja nämä käymme tarkasti läpi. Haluamme jatkossakin tarjota laadukkaita kuljetuspalveluja sekä olla luotettava ja pitkäaikainen kumppani asiakkaillemme.”

Jyrki Lindroos toimitusjohtaja Helsingin KTK

Keräämme tietoja palveluiden käytöstä evästeillä. Jatkamalla sivustomme käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisää tietoa täältä.